Dějiny a současnost 3/2024

zpět na výběr knih
Obálka

Proč a jak (se) učit dějepis ve škole 21. století

Kolektiv autorů

OBSAH:

4 ďasovský kompas

7 historik na cestách

8 téma: Proč a jak (se) učit dějepis ve škole 21. století

10 Kdo nezná svůj feudalismus, je odsouzen ho zopakovat. Středověk do škol – jaký a proč Martin Šorm

15 Co je a co není badatelská výuka? Problém inovací v hodinách dějepisu Kamil Činátl

20 „Co se děje ve výuce dějepisu, je odrazem toho, co vidíme ve společnosti“. Rozhovor s historičkou a pedagožkou Laurence De Cock

25 dějiny do uší

26 Z pokladů knihoven: Vilém Slavata z Chlumu

28 Hamás. Náboženský nacionalismus v boji s Izraelem a sekularisty Karel Černý

32 Hledání zapomenutých pokladů. Na okraj diskuse o ženách-umělkyních Tomáš Gaudek

36 Za rok v Řecku! Trauma občanské války: Přijetí a usídlení řeckých dětív Maďarsku Nikos Fokas

40 Umění a paměť: Počátky land artu v kontextu ekologického hnutí v Československu Tereza Arndt

44 recenze

50 na nočním stolku. anachronismy ach

Počet stran: 52

Vazba: brožovaná

Ilustrace: barevné fotografie

Formát: 210 × 270

ISBN: 977041851200622

Datum vydání: 2. dubna 2024

 


Objednávka


Tištěná kniha

Skladem: 47 ks

97,– (−25%)  73,–

Objednat

E-kniha (formáty ePub a Kindle, bez DRM)

není k dispozici

Audiokniha

není k dispozici


Hodnocení


Průměr
0
Ohodnotit jako ve škole
Jak hodnotili ostatní
1
 
0 krát
2
 
0 krát
3
 
0 krát
4
 
0 krát
5
 
0 krát
Celkem hodnotilo

0 lidí

 


Komentář k hodnocení


Přidávat komentáře ke knize je možné .

 


Komentáře od našich uživatelů


Zatím nebyl přidán žádný komentář.

 


Vyšlo v médiích


 


Dále doporučujeme